Inkoopadvies programma bruggen & kademuren
Terug naar ProjectenDe civiele objecten binnen de gemeente Amsterdam zijn de afgelopen jaar onvoldoende onderhouden. Daarmee is de dreiging ontstaan dat deze objecten onbruikbaar worden en zelfs instorten met de mogelijkheid dat de stad op slot gaat of dat er gewonden vallen. Om deze achterstand in te halen, is het programma Bruggen en Kademuren opgericht.
Het doel is om samen met het projectteam de ‘’make or buy’’ beslissing uit te voeren en bij de buy-beslissing er zorg voor dragen dat deze opdracht zo conform mogelijk naar de inkoopdoelstellingen wordt ingekocht.
De adviseur inkoop verzorgt onder andere de volgende werkzaamheden:
- het adviseren over inkoopprocessen, beoogde samenwerkings, - contract- en aanbestedingsvormen, contractuele prikkels, marktimpact, marktconsultaties, contractbeheersing en de impact van het contract op de interne organisatie;
- het voorbereiden, inrichten en begeleiden van processen rondom de voorbereiding en uitvoering van de inkoop;
- het opstellen van de inkoopstrategie, marktconsultatiedocumenten, contractdocumenten, aanbestedingsdocumenten, beoordelingsdocumenten, contractbeheersplan en documenten voor de gunning en opdrachtverstrekking.
Wil jij meer weten?
Wil jij meer weten over wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact op met een van onze collega's of vul het contactformulier in.
Neem contact op
Vul onderstaande gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.